donderdag 26 mei 2016

10. handletteren, houding








 
Handletteren, let op je houding!

Vandaag heb ik geen voorbeeld kunnen maken omdat ik een ontsteking in mijn schouder heb.
Ik denk dat deze ontsteking is ontstaan door een samenloop van een paar dingen. Een daarvan is volgens mij overbelasting door handletteren.
Dus deze keer hoef ik niet lang na te denken over een tip!
Let op je houding!...
Ik deel mijn aandachtspunten met jullie omdat jullie er misschien ook iets aan hebben. 


Dit zijn mijn aandachtspunten voor de komende tijd:
(volgens mij is mijn valkuil dat ik de spieren in mijn schouders teveel aanspan.)
Rechtop zitten met voeten op de grond, rechte rug, schouders laag.
Schouders ontspannen en regelmatig controleren of ze nog ontspannen zijn. (dmv bewegen)
Niet in een stuk doorwerken maar in kortere sessies waardoor ik de armen, schouders en rug tussendoor laat ontspannen.
Nu maar hopen dat het werkt!!!!


 


 

 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten