zaterdag 17 januari 2015

Welkom!

Hierperdepiep hoeraa!


Welkom bij het eerste bericht van mijn creatieve blog!
Hier kan je  mijn creatieve ontdekkingstocht volgen.
Ik zal je laten zien wat ik maak, en soms hoe ik het maak.  Je kan hier lezen hoe ik op ideeën kom, en ik hoop je te gaan inspireren met veel knutsel voorbeelden.

Hieronder zie je mijn kast.
Deze kast gaat het komende jaar een belangrijke leidraad zijn bij wat ik maak. De kast staat in de hobby en kado hoek bij de Bloemstylist in Nijmegen Noord.
Veel dingen die ik ga maken zullen in deze kast verkocht worden.
Met het geld dat ik hiermee verdien koop ik nieuwe knutselspullen!


 
 
Toen ik bovenstaande foto's maakte had ik net nieuwe spulletjes in de kast gezet, met een nieuwe stijl.
Hieronder zie je wat close ups:
 


 
 

2 opmerkingen: